کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

تزریق چربی به پوست دست و رفع چروک های آن

15 تیر ، 1398
گروه تحقیقاتی کلینیک
0 کامنت

تزریق چربی به پوست دست و رفع چروک های آن

پوست دست انسان هم مانند دیگر قسمت های پوست بدن دچار چروکیدگی می شود که یکی از راه های رفع چروک های دست, تزریق چربی به پوست دست نیز می باشد. چروک شدن دست های انسان  هم دلایلی زیاد دارد مثلا بالا رفتن سن انسان و حتی افراد زیادی هستند که با توجه به نوع کار آنها و یا انجام دادن کار بیش از حد در دوران جوانی باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست آنها شده است. برای این که افراد دیگر چین و چروک ها را در دستان خود نبینند و پوست جوانتر و شاداب تری داشته باشند تزریق چربی به پوست دستان خود می باشد. افراد برای تزریق چربی به پوست خود باید به کلینیک تخصصی پوست و مو مراجعه کنند تا پزشک متخصص پوست و مو این کار را برای افراد انجام دهد. افراد برای جلوگیری از هر آسیب و خطری باید فقط به پزشک پوست و مو مراجعه کنند تا هیج خطر جانی برای آنها بوجود نیاید.  در ادامه مطلب در مورد فواید تزریق چربی و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فواید تزریق چربی

همان طور که گفته شد دلایل زیادی در ایجاد چین و چروک بر روی پوست انسان دخیل اند از جمله بالا رفتن سن انسان و پیر شدن اعضای بدن و حتی افراد جوانی که با توجه به سختی کار آنها باعث ایجاد چروک هایی در پوست آنها می شود که از بهترین راه ها برای رفع چروک های دست تزریق چربی به پوست انسان می باشد. از فواید تزریق چربی به پوست دست انسان می توان به جوان سازی پوست دست و رفع چروک های دست انسان اشاره کرد. افراد با تزریق چربی به پوست دست خود, دیگر چین و چروک ها را در پوست خود نخواهند دید و دارای پوست صاف و بدون چروکیدگی هستند.

تزریق چربی به پوست دست انسان باعث می شود تا پوست دست ها همیشه نرم و لطیف بمانند و پوست دست ها طبیعی به نظر برسند. تزریق چربی فقط و الزاما به دست انسان تزریق نمی شود و به دیگر قسمت های پوست بدن مانند صورت نیز تزریق می شود. همان طور که تزریق چربی به پوست انسان دارای فواید زیادی نیز می باشد می تواند عوارض احتمالی زیادی نیز به همراه داشته باشد و این عوارض شامل ایجاد خونریزی از آن قسمت پوست که به آن تزریق شده است و یا حتی کبودی و تورم در آن قسمت پوست و ... می باشد.

تزریق چربی و ژل به دست
نحوه انجام تزریق چربی به پوست و مراقبت های قبل و بعد از آن

برخلاف تصور اکثر افراد در مورد نحوه تزریق چربی به پوست که فکر می کنند تزریق چربی به پوست به این شکل است که چربی های خالص زیادی از بیرون تهیه می شود و بعد به بدن انسان تزریق می شود. ولی نحوه صحیح تزریق چربی به پوست دست به این شکل است که چربی از دیگر نقاط پوست بدن انسان که مقدار چربی در آن نقاط بیشتر است گرفته می شود و به نقاطی که لازم به تزریق چربی دارند, تزریق می شود. تزریق چربی در پوست دستان هم به همین شکل می باشد که چربی از نقاطی مانند شکم انسان که مقدار آن بیشتر است گرفته می شود و بعد به پوست دست بدن انسان تزریق می شود و باعث رفع چروک های دست نیز می شود. در مورد مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی باید فرد بیمار قبل از تزریق چربی حساسیت های بدن خود را به اطلاع پزشک برساند و فرد پزشک هم باید عوارض خفیف ناشی از بعد از تزریق چربی به پوست دست را هم به اطلاع فرد بیمار برساند.

تزریق چربی به پوست

هزینه تزریق چربی 

در اکثر مواقع, هزینه های ناشی از موارد زیبایی پزشکی زیاد می باشد و در واقع افراد خاصی اقدام به زیبایی پوست بدن و صورت خود می کنند. هرینه های ناشی از تزریق چربی به پوست دست و رفع چروک های دست هم در اکثر مواقع بالا است و هر کسی قادر به پرداخت این هزینه ها نمی باشد. چه بسا افراد زیادی هستند که داشتن پوستی زیبا برای آنها اهمیت زیادی دارد و در واقع این افراد تقریبا کل درآمد خود را صرف زیبایی پوست و رفع چروک های دست خود نیز می کنند.

هزینه تزریق چربی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX