کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

تزریق چربی

تزریق چربی | قیمت+عوارض تزریق چربی دائمی به صورت
تزریق چربی | عوارض، عکس، قیمت و همه چیز در مورد تزریق چربی به صورت. تزریق چربی دائمی با بهترین نتیجه نهایی در کلینیک زیبایی.

همه چیز در مورد تزریق چربی به صورت

قابل انکار نیست، که روند طبیعی افزایش سن، حجم چهره‌ی ما را که یکی از عوامل جوان‌تر به نظر رسیدن می‌باشد را از ما می‌رباید. در مناطقی  از صورت که شروع به از دست دادن کلاژن و چربی می‌کنند تغییراتی ایجاد می‌شود که آن تغییرات ظاهر ما را خسته نشان می‌دهد و موجب می‌شود پوست شروع به شل شدن کند. در نتیجه چین‌ و چروک و دیگر ضایعات پوستی بیشتر نمایان شوند.

زیبایی و جوانسازی صورت، یکی از مواردی است که امروزه بسیار مورد توجه مردم و مخصوصا خانم ها قرار گرفته است چرا که صورت شما اولین بخش بدن شماست که دیده می شود. یکی از راه های زیباسازی و جوانسازی و فرم دهی صورت، تزریق چربی برای از بین بردن چین و چروک و فرم دهی به لب ها و گونه ها و سایر اجزاء صورت است.

دیگر جای نگرانی نیست ایران پلاستیک با تیمی مجرب با ارائه بهترین خدمات زیبایی در زمینه تزریق چربی، تزریق انواع ژل و .... برای زیباتر دیدن شما زیبا رویان آماده خدمات زیبایی، به شما همراهان گرامی می باشد.

تزریق چربی

تزریق چربی

چرا چربی از بدن خود فرد برداشته می شود؟ 

احتمالا شنیده اید که در عمل های پیوند کلیه، قلب و … ، بدن ممکن است عضو جدید را قبول نکند و آن را پس بزند.همین اتفاق هم ممکن است در تزریق چربی پیش بیاید. بنابراین چربی که برای تزریق لازم است از بدن خود فرد برداشته می شود که سلول های آن با بدن فرد همخوانی داشته باشد. در این صورت مشکلی از سوی بدن مبنی بر قبول نکردن چربی تزریق شده به وجود نخواهد آمد .

مراحل تزریق چربی

عمل تزریق چربی، دارای چند مرحله است:

استخراج چربی

پزشک شما با کمک خودتان یک ناحیه را برای استخراج چربی انتخاب کرده و آن جا را بی حس می کند. سپس یک برش کوچک در آن جا ایجاد می کند، از یک روش استریل سازی استفاده کرده، سپس از یک مکنده برای استخراج چربی استفاده می کند.همچنین هنگام استفاده از سوزن، پزشک متخصص این عمل را با نهایت دقت انجام می دهد که بافت چربی آسیب نبیند. همچنین باید بدانید که مقدار چربی خارج شده از بدن فرد، بسیار کم می باشد. بعضی ها تصور می کنند که پس از خروج چربی از بدن، آنها به مقدار قابل توجهی لاغر خواهند شد در صورتیکه این تصور درست نیست.

پالایش چربی

زمانی که مقدار مورد نظر چربی را از آن ناحیه استخراج کردند، جراح آن را پالایش میکند و سلول های چربی را برای انتقال با سرنگ های کوچک آماده می کند. خاص سازی چربی ممکن است با سانتریفیوژ کردن آن و حذف ناخالصی ها صورت بگیرد.

تزریق چربی در بافت مورد نظر

ناحیه مورد نظر برای پیوند آماده خواهد شد. جراح شما یک سوزن یا لوله را به مکان مورد نظر و ناحیه برش داده شده وارد می کند. سوزن معمولا برای چند بار به ناحیه ی مورد نظر وارد شده و خارج می شود. هر بار که سوزن خارج شود، مقداری از چربی طبیعی با دقت به روی بافت قبلی اضافه خواهد شد. این عمل چندین بار تا بدست آوردن نتایج دلخواه و به وجود آمدن بافت چربی مورد نظر تکرار خواهد شد. بعضی از جراحان توصیه می کنند تا ناحیه ی پیوند برای نتایج رضایت بخش ماساژ داده شود. دیگران توصیه می کنند برای بدست آوردن خطوط مناسب از روش جایگذاری استفاده کنند. ممکن است پزشک ناحیه پیوند را با باند بپوشاند.

تزریق چربی در بدن

تزریق چربی در بدن

 پس از تزریق چربی چه نکاتی را باید رعایت کرد 

پس از تزریق کردن چربی، باید به توصیه های زیر و همچنین توصیه های پزشک خودتان به دقت عمل کنید تا بهترین نتایج از تزریق چربی حاصل شود. عمل به این توصیه ها بسیار بسیار مهم است :
  • برای جلوگیری از بروز عفونت، نیاز است زیر نظر پزشک برای مدت چند روز از آنتی بیوتیک استفاده کرد.
  • بعد از تزریق چربی نباید چند روز به محل تزریق دست زده شود چرا که ممکن است چربی تکان بخورد.
  • همچنین توصیه می شود که از وارد کردن فشار زیاد به محل تزریق به مدت 7 تا10 روز و نیز ازفعالیت سنگین، ورزش شدید و خم شدن تا چند هفته پرهیز کنید
  • . در سه هفته ی اوّل تزریق، از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب، استفاده از فضاهای گرم (سونای خشک و بخار) و حمام های طولانی مدت شدیدا پرهیز شود.
  • اگر پس از انجام تزریق چربی، هرگونه عفونت، خونریزی و …  مشاهده کردید، فورا به پزشک خود اطلاع دهید.

بهبودی پس از تزریق چربی

تزریق چربی، یکی از روش های بدون درد به شمار می آید. همچنین یکی از دلایل محبوبیت این روش، این است که تزریق کردن چربی، در مقایسه با دیگر روش ها مانند تزریق ژل، از درد و ناراحتی کمتری برخوردار است. به همین دلیل می توان حدس زد که پس از تزریق کردن چربی، نیاز زیادی به استراحت نخواهید داشت.

معمولا بسیاری از افراد پس از تزریق کردن چربی، در همان روز عمل قادر خواهند بود که به فعالیت های روزمره خود بپردازند و کارهای خود را به آسانی ادامه دهند. بنابراین پس از تزریق کردن چربی، نیاز بسیاری به استراحت نخواهید داشت. البته نکته قابل ذکر این است که تا چند هفته پس از تزریق چربی، نباید فعالیت های بسیار سنگین انجام داد.

تجربه نشان می دهد که معمولا نتایج عمل تزریق کردن چربی، پس از انجام عمل قابل مشاهده است. برخلاف بسیاری از روش های دیگر که برای زیبایی و جوانسازی پوست وجود دارند، تزریق چربی روشی است که نتایج آن، بسیار سریع نمایان خواهند شد. البته اگر می خواهید نتایج تزریق را به طور کامل و واضح و همچنین همراه با زیبایی محل تزریق ببینید، باید چند هفته صبر کنید تا تورم و کبودی محل تزریق از بین برود. پس از ازبین رفتن ورم ها و همچنین کبودی به وجود آمده در محل، شما قادر خواهید بود که نتایج را به صورت کاملا واضح ببینید.

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

مزایای تزریق چربی

شاید بدانید که برای زیبایی پوست و به خصوص پوست صورت، همچنین از بین بردن چین و چروک های این ناحیه، چندین روش وجود دارد که یکی از آنها تزریق ژل و دیگری تزریق چربی است. روش تزریق کردن چربی، مزیت هایی نسبت به روش های مشابه دارد که برخی از آنها عبارتند از:
  • ایمنی بالا: در این روش به دلیل این که از چربی خود بدن استفاده می شود، احتمال واکنش آلرژی صفر است. از طرفی چربی به دلیل این که از سلول های زنده تشکیل شده است، احتمال جا به جایی آن کمتر از ژل است. در واقع چربی بهتر و بیشتر به دیگر بافت های اطراف خود جوش می خورد. ضمن این که با استفاده از تکنیک های جدید تزریق بین 50 الی 70 درصد از سلول های گرفته شده از بدن، پس از تزریق، زنده می مانند.
  • ماندگاری طولانی: مزیت دیگر این روش نسبت به سایر روش های پر کننده صورت، ماندگاری آن است.
  • نتایج طبیعی: در این روش، به دلیل این که از سلول های طبیعی بدن استفاده می شود، نتایج بسیار طبیعی تر از تزریق سایر پرکننده ها است.
  • عفونت: در تزریق چربی نسبت به تزریق سایر پرکننده ها احتمال عفونت کمتر است.
  • دوره ریکاوری: دوره بازیابی بعد از تزریق چربی، کوتاه تر از تزریق ژل است.

عوارض تزریق چربی

همان گونه که پسشتر گفته شد، این روش، یک روش بسیار کم خطر است که عوارض خاصی در بر ندارد. اما به هر حال در هر روش درمانی، یک سری عوارضی وجود خواهند داشت، حتی اگر موقتی باشند.
  • در هنگام خارج کردن چربی از عضو مورد نظر شما، ممکن است احساس درد، سوزش و کمی فشار در آن ناحیه کنید که بسیار طبیعی است و با استفاده قرص های آرام بخش برطرف خواهد شد.
  • چند روز که از عمل می گذرد، احتمالا ناحیه ای که از آن چربی خارج شده است، دچار سوزش، ورم، کبودی و ترشح یک نوع مایع خونی رنگ شود که این ها نیز کاملا طبیعی هستند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. همچنین محلی که در آن تزریق انجام شده است هم دچار ورم و کبودی خواهد شد که خود به خود و به صورت طبیعی رفع می شود.
  • نکته دیگر این که احتمال مشاهده رنگ پریدگی و همچنین جای زخم در نزدیکی محل های برش داده شده برای خروج چربی وجود دارد که این هم کاملا طبیعی است.

بعضی از پزشکان جانب احتیاط را رعایت نمی کنند و در هنگام این نوع عمل، افراط می کنند. دراین هنگام ممکن است که شما بسیار اذیت شوید و یا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکنید. برای جلوگیری از این موارد، حتما به یک پزشک معتبر و متخصص مراجعه کنید. قبل از مراجعه به پزشک، حتما درباره وی تحقیق کنید. همچنین میتوانید از اطرافیان پرس و جو کنید و یا به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.

هزینه و قیمت تزریق چربی

 قیمت و هزینه روش تزریق چربی بسیار بالا نیست و با بودجه ای نه چندان زیاد، می توانید به بهترین نتیجه ها برسید. این موضوع به  آن دلیل است که شما نیازی به خرید ماده ای که تزریق می شود ندارید بلکه چربی، از درون بدن خودتان برداشته خواهد شد. به طور کل مواد و لوازمی که در این عمل مورد استفاده اند، قیمت چندانی ندارند. بیشترین قیمتی که باید پرداخت کنید، دستمزد پزشک است که این مورد هم کاملا متفاوت است. همچنین دستمزد پزشکان برای تزریق کردن چربی آن قدرها زیاد نیست.

ماندگاری تزریق چربی

این که چربی ها چه موقع از بین بروند به شما و فعالیت شما بستگی دارد. همچنین چربی ها جذب بدن می شوند که این هم یک عامل اساسی برای ماندگاری چربی است. اما در کل، تزریق چربی، یک عمل ماندگار است که معمولا چند سال طول می کشد که اثرآن به طور کامل از بین برود.

مهم ترین کارایی تزریق چربی در زیبایی

 تزریق چربی پر کردن بخش هایی از بدن است که به دلیل کاهش ناگهانی وزن با بالا رفتن سن دچار افتادگی و خطوط (چین و چروک) شده اند. بنابراین می توان مهمترین کاربردهای این روش زیبایی را به شرح زیر لیست کرد:
  • رفع خط خنده و اخم
  • حجیم کردن لب ها
  • حجیم کردن گونه ها
  • رفع مشکلات چانه و فرم دهی آن
  • از بین بردن چین و چروک صورت
  • جوان سازی دست و کاهش ظاهری عروق زیر پوست
  • حجیم کردن سینه ها و رفع عدم تقارن در آنها
  • حجیم کردن باسن
  • حجیم کردن ساق پا
  • رفع چین خوردگی های بدن
  • جوان سازی واژن
  • اصلاح وضعیت ظاهری بدن و متقارن کردن بخش های مختلف آن
  • اصلاح جای زخم، فرو رفتگی ها و پر کردن بخش های مختلف بدن

تزریق چربی زیبایی

تزریق چربی زیبایی

کلینیک زیبایی با ارائه بهترین خدمات زیبایی و درمانی در زمنیه تزریق ژل و تزریق چربی با بهترین کیفیت در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX