کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

سوالات متداول کاشت ابرو
کاشت ابرو روشی است که شباهت بسیار زیادی به کاشت مو دارد و باعث ترمیم و باز سازی ابروها می شود. در این روش یک ناحیه از پوست سر به عنوان موضع دهنده مو انتخاب می شود و گرافت ‌های مو تهیه میشود و با روش‌ های تخصصی داخل خط ابرو پیوند می گردد.
کاشت ابرو برای افرادی مناسب است که به دلیل عوامل مادرزادی، بیماری، عفونت یا زیرابرو برداشتن بیش از حد، ابروهای کم پوشتی دارند یا ابرو ندارند.
برای کسانی که به فکر جایگزینی موی خود هستند، هزینه کاشت ابرو یک امر مهم به شمار می آید. در زمان ارزیابی هزینه کاشت ابرو، باید از اینکه هزینه جراحی با توجه به فرد و میزان ریزش موی او تغییر می کند، کاملا مطلع باشید.
برای انجام کاشت ابرو، بیحسی موضعی به بیمار تزریق می شود، تا در طول انجام جراحی کاشت ابرو احساس درد در بیمار به وجود نیاید. وقتی عمل جراحی زیبایی کاشت ابرو به اتمام رسید، نیازی نیست که بیمار در مراکز کاشت ابرو یا مراکز و کلینیک های زیبایی بستری شود، بلکه می تواند برای دوره بهبودی به خانه برود.
پس از جراحی اولیه کاشت موی ابرو، آن قسمت شاید کبود شود، ورم کند یا ملتهب شود، اما این جراحی عوارض دیگری دارد. ناحیه کاشت دچار خارش می شود که فقط یک یا دو روز طول می کشد، اگر ناحیه ابرو بیش از این زمان خارش داشت، شاید به دلیل عفونت است و باید سریعا درمان شود. خارش را می توان با پماد برطرف کرد. پماد باید در طول روز و شب بر روی ناحیه کاشت ابرو مالیده شود تا از خراش آن جلوگیری کند.
نتایح کاشت ابرو دائمی می باشند و خیلی سریع به تفاوتی که کاشت ابرو باعث آن شده پی خواهید برد. عموما در یک کاشت ابرو، نتایج کامل در زمان چندین ماه به طول می انجامد.
ده روز قبل از انجام کاشت ابرو، مصرف آسپرین، ویتامین E، جینکو بیلوبا، یا هرگونه مولتی ویتامینی خودداری کنید. سه روز قبل از عمل کاشت ابرو از مصرف داروهای ضد التهاب (مانند ایبوپروفن) و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. برای بهبود هرچه سریع‌تر یک هفته قبل از عمل و یک هفته بعد از آن از مصرف دخانیات خودداری کنید.
سعی کنید صبحانه سبکی را مصرف کنید، از نوشیدن قهوه یا نوشیدنی های حاوی کافئین خودداری کنید. برخی از داروها مانند داروی مخصوص فشار خون باید به همان روال قبلی مصرف شود. در روز انجام کاشت ابرو باید لباس هایی بپوشید که به راحتی از تن خارج شوند و از سمت سر تنگ نباشند. پیشنهاد می شود که عینک آفتابی به همراه داشته باشید که بعد از عمل بتواند نقاط جراحی را به طور کامل پوشش دهد.
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX