کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

سوالات متداول کاشت مو
بله.کاشت مو به صورت دائمی است.در کاشت مو متخصص، مو را از نقاط دیگر سر شما جدا کرده و در محل جدید قرار می دهد.فولیکول های موهای پیوندی نسبت به هورمون هایی که باعث ریزش مو می شوند مقاوم هستند.
عمل کاشت موی طبیعی جزو عمل هایی است که درصد موفقیت بالایی دارد. موفقیت کاشت یا پیوند مو حد 95 تا 98 درصد طبق آزمایش های بین المللی تعیین شده است.
عمل کاشت یا پیوند مو جزو امن ترین و ساده ترین عمل ها است و فرآیند این کار به صورت سرپایی انجام می شود. اما این عمل با درصد ریسک بسیار پایینی ممکن است دارای عوارضی مانند عفونت، خون ریزی یا باقی ماندن جای زخم باشد.
پس از عمل پیوند مو پوست سر تا حدودی حساس و ملتهب خواهد بود. پس از 2 تا 3 هفته پس از کاشت مو، موهای کاشته شده ریزش پیدا می کنند اما پس از چند ماه رشد مو های کاشته شده آغاز خواهد شد.
پس از 2 تا 3 هفته پس از عمل کاشت مو، مو های کاشته شده می ریزند و این اتفاق زمینه را برای رشد مو های کاشته شده فراهم می کند.پس ار حدود 8 تا 12 ماه پس از کاشت موی طبیعی بسیاری از موهای کاشته شده رشد خواهند کرد.
هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت کاشت مو به عوامل مختلفی از جمله تعداد مو های پیوند شده و تراکم مورد نظر و هزینه کلینیک بستگی دارد.
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX