کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل چگونه انجام می شود

15 تیر ، 1398
گروه تحقیقاتی کلینیک
0 کامنت

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل چگونه انجام می شود

زاویه سازی صورت یکی از جدیدترین عمل های زیبایی صورت است که به منظور زیبایی صورت و جوانتر شدن صورت انجام می شود. زاویه سازی صورت با روش های گوناگونی انجام می شود اما در این بین زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل از سایر روش ها بسیار محبوب تر و پرطرفدارتر است. زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل برای آقایان و خانم ها قابل انجام است و نتیجه کار، صورتی زیبا و خوش فرم است.

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل چیست؟

چهره برخی از افراد به گونه ای است که قسمت های مختلف صورت مانند چانه یا فک، با سایر نواحی صورت همخوانی ندارند و مثلا کوچکتر و یا بزرگتر از سایر قسمت های صورت هستند. همچنین صورت برخی از افراد زاویه خاصی ندارد و صورت پیرتر نشان داده می شود. این دسته از افراد می توانند با زاویه دار کردن صورت، عیب های اینچنینی صورت خود را بپوشانند و صورتی زیبا و بی نقص داشته باشند. زاویه سازی صورت باعث می شود تا فک حالت v پیدا کرده و زیباتر و جذاب تر به نظر آید. زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل با هدف بزرگ کردن گونه ها و چانه و برجسته سازی آنها، لاغر نمودن صورت و کوچک کردن فک انجام می شود. زاویه دار کردن صورت باعث می شود تا صورت کشیده تر و لاغرتر به نظر آید و از این رو باعث می شود تا قسمت پایینی فک زیباتر شده و گردن نیز از قسمت صورت جدا شده و زیباتر دیده شود.

تزریق ژل برای زاویه دار کردن صورت

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل چگونه انجام می شود ؟

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل با هدف پر کردن مناطقی از صورت که حجم خود را از دست داده اند، انجام می شود و باعث پر شدن صورت در مناطقی همچون گونه ها می شود. در این روش می توان علاوه بر گونه ها به چانه نیز ژل تزریق نمود تا حالت v مانندی پیدا نماید.بیشترین نوع فیلری که در این روش استفاده می شود، از موادی همچون اسید هیالورونیک و کلسیم ساخته شده است که این مواد به طور طبیعی در بدن نیز وجود دارند و همین باعث می شود تا ژل به خوبی با بدن وفق پیدا کرده و هیچ گونه مشکلی پس از تزریق بوجود نیاید. فیلرهایی که برای تزریق قسمت چانه بکار برده می شوند، به صورت مستقیم به این قسمت تزریق می شوند و از دو روش تکنیک کانولا و تکنیک سوزن برای تزریق این قسمت استفاده می شود. این دو روش هر یک مزایا و معایب خود را دارند و پزشک متخصص یکی از روش ها را با نظر خود برای تزریق انتخاب می نماید. پس از تزریق ژل به صورت از پمادهای بی حسی و یخ برای کمتر شدن درد در حین تزریق استفاده می شود. زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل معمولا ده دقیقه طول می کشد. برای انجام این روش حتما باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید تا بعدها مشکلی برای شما پیش نیاید.

تزریق ژل به صورت

مزایای زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل

همانگونه که گفته شد روش های دیگری همچون تزریق چربی و جراحی چانه نیز برای زاویه دار کردن صورت وجود دارند اما فیلرها یا همان ژل، روشی محبوب تر برای زاویه دار کردن صورت است. زاویه دار کردن صورت با ژل باعث بهبود نقایص ذیل خواهد شد.

تزریق ژل باعث بهبود اندازه فک می شود. برخی از افراد به دلیل حالت چهره شان، نیاز دارند تا خط آرواره شان تا نزدیکی های گوش بالاتر برود و اینکار با تزریق ژل امکان پذیر خواهد بود.
تزریق ژل باعث بهبود شکل فک می شود. تزریق ژل کمک می نماید تا قسمت جلوی فک خم بیشتری گرفته و حالت زیباتری پیدا کند.
با بالا رفتن سن، خط فک و آرواره ها از بین می روند که با زاویه دار کردن صورت با ژل، این خطوط بهبود پیدا کرده و صورت جوان و زیبا می شود.
تزریق ژل به تقارن خط کمک می نماید.

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خدمات مرتبط
  • تزریق ژل
    تزریق ژل
    اگر به زیبایی اهمیت میدهید خدمات تزریق ژل
    ادامه مطلب
  • جراحی گونه
    جراحی گونه
    جراحی زیبایی گونه و گونه گذاری با کیفیت را
    ادامه مطلب
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX