نکات و سوالات متداول در هنگام لیفت صورت

13 مهر ، 1398
تیم تحقیقاتی کلینیک

برای لیفت صورت به چه نکاتی باید توجه کرد

با وجود بسیاری از محصولات زیبایی و گزینه های درمانی غیر از جراحی که باعث کاهش علائم پیری می شود، به لیف پوست صورت می  توان اطمینان کرد؟ این موضوع که جراحی زیبایی برای بسیاری از خانم ها و آقایان که می خواهند تعریف بهتری از زیبایی داشته باشند مهم است ولی اینکه بدون جراحی به یک پوست صاف و زیبا و ظاهری جوان دست یابند، گزینه عالی می باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی گزینه های بیشماری برای زیبایی و فرار از پیری وجود دارد. لیفت صورت یکی از موثر ترین و بهترین روش برای از بین بردن چیک و چورک و اوفتادگی پوست می باشد.

آماده سازی برای لیفت صورت

چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که به لیفت صورت نیاز داریم

وقتی رژیم روزانه، استفاده از انوع و اقسام کرم ها و سرم ها، همه گزینه های درمانی به غیر از جراحی، تغییری در پوست ایجاد نشد، زمان استفاده از لیفت صورت می باشد. اگر اوفتادگی پوست زیاد می باشد و شل و آوزیان شده است لیفت صورت یک گزینه درمانی سریع می باشد. این روش اوفتادگی و چین و چورک ها را از بین می برد و پوستی صاف و ظاهری جوان را به شما هدیه می کند.

در طول عمل چه اتفاقی می افتد

بسته به خواسته شما و میزان چین و چورک ها و اوفتادگی پوست شما، روش های مختلفی برای اصلاح پوست انجام می شود. معمولا از اطراف صورت و شروع رویش مو، برش ها و خط های سطحی را ایجاد می کنند، برای چین و چورک های گردن، یک برش کوچک زیر چانه ایجاد می شود پس از ایجاد با بخیه یا چسب های پوستی، آن ها را می ببندند.

مراقبت های بعد عمل و جای زخم های ایجاد شده

بعد از انجام عمل جراحی پوست، می توانید انتظار داشته باشید که طی چند روز اول در صورت و نقاط دیگر خود احساس سستی و درد داشته باشید. دارو های ضد درد و مسکن برای بیماران تجویز می شود. ورزش شدید تا سه هفته نباید انجام شود. تا 10 روز حداقل درد و تورم همراه دارید. از آنجا که برش های ایجاد شده در خط مو هستند، اصلا قابل توجه نمی باشند و جای آنچنانی در پوست و صوت ایجاد نمی کنند.

نمای یک بانو برای رفع چین و چورک صورت

نتایج واقعی چه زمانی پدیدار می شود

ممکن است بلافاصله بعد از عمل تغییراتی در صورت خود مشاهده کنید هر چند در طی دو هفته اول دوچار کبودی و تورم خواهید بود. از ماه دوم و سوم به بعد صورت به حالت طبیعی خودش برمیگردد. این روش تا ده سال ماندگاری دارد.

هزینه لیفت صورت چقدر می باشد

هزینه انجام شده به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسته به پوست و میزان چین و چورک ها و مدت زمان جراحی هزینه متفاوتی برای هر بیمار در بر دارد.
این روز ها روش های زیادی برای جوانسازی پوست ارائه می شود بهترین راه برای انتخاب بهترین روش این استکه قبل از شروع هر عملی با یک مشاوره و جراح زیبایی خوب صحبت کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

طراوت و زیبایی پوست یک بانو