کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

امکان کاشت مو با بانک موی دیگران وجود دارد؟

17 خرداد ، 1400
گروه تحقیقاتی جراحی زیبایی
0 کامنت

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع پر اهمیت کاشت مو با بانک موی دیگران بپردازیم. با توجه به آن که پیوند مو و فولیکول یکی از مهمترین عمل های پیوند برای افراد طاس و یا دارای مو کم پشت می باشند، قصد داریم به بررسی مهمترین موضوعات پیرامون عمل زیبایی کاشت مو بپردازیم که با کمک فولیکول های مو دیگر افراد انجام می شود. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو با بانک موی دیگران چگونه انجام می گیرد؟

با توجه به آمار بالای تقاضای افراد طاس و یا دارای موهای کم پشت، انجام عمل کاشت مو، تبدیل به یکی از پر طرفدارترین عمل های زیبایی شده است که در سراسر نقاط جهان انجام می شود. اما برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آمده که آیا امکان این عمل وجود دارد؟ و یا چگونه انجام می شود؟ بنابراین ما به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و به شما کمک می کنیم تا تصمیم خود را برای انجام کاشت مو با بانک موی دیگران بگیرید.

کاشت مو با بانک موی دیگران

کاشت مو با بانک موی دیگران

بهترین مرکز انجام کاشت مو با بانک موی دیگران

بهترین مرکز کاشت مو با بانک موی دیگران مرکزی است که با کمترین هزینه و بیشترین سابقه کار بتواند این عمل زیبایی را با بهترین کیفیت برای شما انجام دهد و به عنوان بهترین مرکز کاشت مو، بتواند با کم ترین خطر و اسیب عمل، پیوند مو را برای شما به انجام برساند. زیرا کیفیت انجام این کار از هر چیزی مهمتر است و شما اگر قیمت بیشتری بپردازید، کیفیت کار بهتری به شما ارائه شود و نتیجه بسیار مطلوب تری خواهید داشت.

بهترین مرکز انجام کاشت مو

بهترین مرکز انجام کاشت مو

آیا عمل کاشت مو با کمک بانک موی دیگران خطرناک می باشد؟

عمل کاشت مو از جمله عمل هایی است که اکثر موارد موفقیت آمیز بوده است و اگر تحت نظر افراد متخصص و با تجربه انجام بشود عوارض بسیار کمی به دنبال خواهد داشت. بنابراین مهم است که شما برای عمل کاشت مو به چه مرکزی مراجعه می نمایید و همینطور از چه بانک مویی استفاده می نمایید.

این نکته را همواره به یاد بسپارید که کاشت مو عوارض و خطراتی به دنبال دارد و شما باید تمام خطرات احتمالی آن را بپذیرید و به مرکزی با سابقه بالا، برای عمل کاشت مو مراجعه نمایید که با هزینه مناسب این عمل را با کمترین خطر برای شما انجام دهند. سابقه بالا و میزان تجربه متخصصین عمل کاشت مو، مهمترین فاکتور برای انتخاب مراکز زیبایی می باشد.

شما را به مطالعه مطالب بیشتری دعوت می کنیم

از جمله خطراتی که می تواند بعد از عمل کاشت مو با بانک موی دیگران برای افراد ایجاد شود، خطراتی مانند ایجاد عفونت و یا بیماری های عفونی می باشد که ممکن است به خاطر نبود تطابق در سیستم دفاعی بدن و یا عدم تفاوت تطابق در ویژگی های بافت بدن، به وجود آید که علت اصلی آن نبود شباهت ژنتیکی در بین فرد پیوند دهنده و فرد پیوند گیرنده می باشد. بنابراین در جراحی ها، همواره خطرات این چنینی ممکن است به دنبال آید که زیر نظر متخصص باید تحت درمان قرار بگیرد.

خطرات کاشت مو با بانک موی دیگران

خطرات کاشت مو با بانک موی دیگران

کاشت مو با کمک بانک موی دیگران با بدن ما مطابقت پذیر است؟

یکی از سوالاتی که همواره در زمینه کاشت مو با بانک موی دیگران از متخصصین این زمینه پرسیده می شود، این است که آیا استفاده از فولیکول های مو دیگر افراد برای بدن دیگران مناسب است؟ و یا انجام آن صورت پذیر نمی باشد؟ اما باید این را به شما بگوییم که در دنیای امروز و با پیشرفت علم، هیچ چیزی غیر ممکن نمی باشد و امروزه راهکارهایی ارائه شده که بتوانید کاشت مو با کمک بانک موی دیگران را انجام بدهید.

با وجود آنکه بدن، سلول های خارجی را به عنوان یک مهاجم تشخیص می دهد و پیوند را پس می زند، شما می توانید عمل کاشت مو را انجام دهید، که اولین راه آن استفاده از بانک مو و فولیکول های افراد دوقلو می باشد، زیرا افرادی که دوقلو هستند، ژنتیک بسیار مشابهی دارند و احتمال موفقیت عمل کاشت آنها بسیار بالا می باشد و راه دیگر، عمل پیوند استخوان می باشد که با این کار شانس موفقیت عمل کاشت مو را بالا خواهید برد.

انطباق بانک موی دیگران با بدن

انطباق بانک موی دیگران با بدن

در کدام نواحی فولیکول های مو اهدا می شود؟

از جمله نواحی که برای کاشت مو با بانک موی دیگران مورد استفاده قرار می گیرد، فولیکول های ناحیه ریش است که از این منطقه به عنوان یکی از مناطق اهدا کننده به منظور ترمیم و کاشت موی طبیعی به کار گرفته می شود، که مزیت بزرگی که دارد، این است که فولیکول های این ناحیه تحت تاثیر هورمون DHT رشد می نماید، اما باید این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که فولیکول های ناحیه ریش برای نقاط مرزی در خط مو استفاده می شود.

از جمله نقاط دیگری که برای استفاده و برداشت فولیکول هایش انتخاب می شود، فولیکول های ناحیه شکم و ناحیه سینه می باشد که برای کاشت مو بسیار مناسب است و علت آن نازک بودن موهای این ناحیه است که به راحتی می تواند برای ایجاد تراکم مورد نظر شما به کار گرفته بشود. ناحیه انتخابی بعدی، برداشت از نقاطی از بدن شما می باشد که رشد آنها پیش بینی نشده است و از رشد آنها باید اجتناب شود.

نواحی اهدا فولیکول های مو

نواحی اهدا فولیکول های مو

هزینه کاشت مو با کمک بانک مو دیگران

شما می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی و مراکزی که کاشت مو انجام می دهند، هزینه های مراکز مختلف را مشاهده نمایید و سپس انتخاب نمایید که کاشت مو با بانک موی دیگران در کدام مرکز با قیمت مناسب تر انجام می شود. البته باید کیفیت کار را مد نظر قرار دهید زیرا نتیجه کار تنها به چشم می آید و برای زیبایی و کیفیت کار از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد. در این مقاله سعی شتیم اطلاعاتی پیرامون کاشت مو با کمک بانک موی دیگران را به شما ارائه نماییم و از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسپگزاریم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خدمات مرتبط
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX