کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی زیبایی

  • جراحی بینی
    جراحی بینی
    دیگر نگران کیفیت جراحی زیبایی بینی نباشید،
    ادامه مطلب
  • جراحی پلک
    جراحی پلک
    عمل جراحی زیبایی پلک توسط دکتر شاهین کریمی
    ادامه مطلب
  • جراحی گوش
    جراحی گوش
    زیبایی موقعیت و رفع نقص ساختار گوش مثل بزر
    ادامه مطلب
  • جراحی گونه
    جراحی گونه
    جراحی زیبایی گونه و گونه گذاری با کیفیت را
    ادامه مطلب
  • جراحی سینه
    جراحی سینه
    با بهترین جراح زیبایی سینه تهران مطمئن تری
    ادامه مطلب
  • جراحی چانه
    جراحی چانه
    جراحی چانه از عمل های زیبایی موثر در تغییر
    ادامه مطلب
  • جراحی شکم
    جراحی شکم
    به فکر جراحی شکم شل و افتاده نباشید. دکتر
    ادامه مطلب

جراحی زیبایی|انواع جدیدترین جراحی زیبایی صورت و بدن در کلینیک زیبایی
جراحی زیبایی چیست|انواع جدیدترین جراحی های زیبایی صورت و بدن زنان و مردان، جراحی بینی (رینوپلاستی)، جراحی سینه، جراحی شکم، جراحی چانه و گونه در بهترین کلینیک زیبایی ایران

جراحی زیبایی چیست

جراحی زیبایی همواره جزو رایج ترین جراحی ها و البته حساس و مهم است. جراحی زیبایی به دلیل اهمیتی که در ظاهر فرد ایجاد می کند دارند باید توسط جراحان پلاستیک و جراحان زیبایی حرفه ای و با سابقه انجام شود.
امروزه با رشد علوم پزشکی و روش های جدید جراحی زیبایی پزشکان جراحی زیبایی و پلاستیک می توانند جراحی ها را با کمترین عوارض و بهترین نتیجه انجام دهند. از این رو جراحی های زیبایی امروزه بسیار پر طرفدار شده اند.
در کلینیک زیبایی ما انواع خدمات جراحی زیبایی بینی توسط بهترین پزشکان جراحی پلاستیک انجام می شود که در ادامه به صورت خلاصه ذکر کرده ایم:

جراحی زیبایی بینی

جراحی رینوپلاستی یک از پر طرفدار ترین جراحی ها میان افراد جامعه است. جراحی زیبایی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود. همچنین هزینه و قیمت رینوپلاستی با توجه به مهارت و تجربه پزشک جراح و امکانات بیمارستان متفاوت است. دوران نقاهت جراحی زیبایی بینی بسیار کوتاه است اما باید مراقبت هایی پس از این عمل انجام شود که در صورت آسیب بینی پزشک مجبور به انجام جراحی مجدد بینی یا ریویژن می گردد.

جراحی زیبایی چانه

شکل، فرم، اندازه و جلو یا عقب بودن چانه در زیبایی فرد بسیار تاثیر گذار است. در جراحی زیبایی چانه پزشک جراح چانه را در صورت لزوم با جراحی به جلو یا عقب جابجا می کند. هزینه جراحی بینی نیز شامل هزینه پزشک و هزینه های مربوط به بیمارستان می گردد. جراحی چانه عقب یا چانه جلو در حال حاضر بسیار رایج شده است.

جراحی زیبایی

جراحی زیبایی

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه به عنوان کاهش mammoplasty شناخته شده است. این روش شامل حذف بیش از حد پوست، بافت چربی و غدد لنفاوی می باشد. اگر که سینه های بزرگی دارید که شمارا آزرده خاطر میکند، ممکن است تصمیم به عمل جراحی کاهش سینه برای تسکین خود یا سایز سینه مناسب با بدن خود داشته باشید، زیرا جراحی سینه ممکن است به بهبود توانایی شما برای انجام فعالیت های مختلف جسمانی کمک کند.

جراحی زیبایی گونه

با افزایش سن و همچنین در برخی از افراد جوان به دلیل کوچک بودن گونه اقدام به گونه گذاری یا جراحی گونه می کنند.گونه گذاری باعث جوان تر شدن ظاهر صورت و ایجاد تغییر در فرد می شود.انواع جراحی زیبایی گونه شامل تزریق چربی و ژل ، پروتز گونه و جراحی استخوان گونه را شامل می شود.

جراحی زیبایی گوش

در برخی افراد به دلایل مخلفی ژنتیکی ممکن است ظاهر گوش با شکل صورت همخوانی نداشته باشد یا به دلیل عدم رضایت فرد از ظاهر گوش اقدام به جراحی پلاستیک گوش بکند. جراحی زیبایی گوش به صورت سرپایی و اغلب با بی حسی موضعی انجام می شود.

جراحی زیبایی شکم

این نوع از جراحی در افرادی که چربی در اطراف شکم به مقدار زیادی وجود دارد انجام می شود.این نوع از جراحی زیبایی به دلیل نتایج بسیار سریع و راحتی که برای لاغری دارد بسیار مورد اقبال واقع شده است.همچنین جراحی پلاستیک شکم یا ابدومینوپلاستی عوارض بسیار کم و دوره نقاهت کوتاه دارد.

جراحی پلاستیک سینه به منظور کاهش یا افرایش حجم سینه انجام می شود.جراحی زیبایی سینه که به منظور کاهش حجم سینه انجام می شود با کاهش و خارج کردن چربی ها صورت می گیرد.همچنین جراحی پلاستیک سینه به منظور افزایش حجم نیز انجام می شود که این عمل با تزریق پروتز یا ژل سیلیکون به سینه انجام می شود.

جراحی زیبایی پلک

با افزایش سن برخی از افراد به دلیل کاهش کلاژن های پوست دچار افتادگی می شوند. جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی با برداشتن بخشی از پوست انجام می شود که این نوع از جراحی پلاستیک در افرادی که از سنین جوانی عبور کرده اند بسیار رایج است.

6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX