کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عوارض ناشی از عمل جراحی غیر اصولی بینی

05 بهمن ، 1398
تیم تحقیقاتی کلینیک های جراحی زیبایی و پلاستیک
0 کامنت

عوارض ناشی از جراحی بینی غیر استاندارد

عمل جراحی غیر اصولی بینی دارای عوارض بسیار زیادی است که شما قبل از آن که اقدام به عمل بینی خود کنید حتما باید با این عوارض آشنا شوید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره عوارض عمل جراحی غیر اصولی بینی صحبت کنیم و اطلاعات مهمی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا اقدام به عمل جراحی زیبایی بینی خود کنید حتما قبل از این تصمیم خود این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا توجه بیشتری برای پیدا کردن پزشک متخصص در این زمینه برای انجام عمل جراحی داشته باشید.

عمل جراحی غیر اصولی بینی

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که از شکل و فرم بینی خود راضی نیستند و علاقه مند هستند که بینی خود را عمل کنند، در کنار این افراد، افراد دیگری نیز هستند که به هر دلیلی ممکن است بینی خود را عمل کنند. این افراد در زمان انتخاب پزشک متخصص برای انجام عمل جراحی بینی باید توجه بسیار زیادی داشته باشند چرا که عمل جراحی غیر اصولی بینی می تواند عوارض بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و مشکلات زیادی را نیز در آینده برای شما به وجود بیاورد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به عمل کردن بینی خود هستید به شما توصیه می کنیم حتما برای انتخاب پزشک جراح خود توجه بسیار زیادی را داشته باشید و این کار را به یک پزشک متخصص واگذار کنید. در ادامه با ما در این مطلب همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص عوارض عمل غیر اصولی بینی بدست بیاورید.

عمل جراحی غیر اصولی بینی

مشکلاتی که عمل جراحی غیر اصولی بینی برای بینی های هفتی شکل به وجود می آورد

یکی از مهمترین مشکلاتی که عمل جراحی غیر اصولی بینی ممکن است برای شما به وجود بیاورد این است که در صورتی که بینی شما به شکل هفتی عمل شود ممکن است راه های تنفسی شما گرفته شود و در نتیجه شما نمی توانید به راحتی تنفس کنید و نفس کشیدن شما به صورت صدادار خواهد بود. اگر با ساختار بینی آشنایی داشته باشید حتما می دانید که در دو طرف تیغه بینی غضروف هایی قرار دارند که در صورتی که بینی شما به شکل هفتی عمل شود باید حتما این غضروف ها برداشته شود. در صورتی که این غضروف ها از این قسمت جدا نشوند بعد از عمل مشکلات تنفسی زیادی برای شما به وجود می آید. بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما برای عمل بینی خود به یک پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

جراحی غیر اصولی بینی برای بینی های هفتی شکل

بسته شدن راه های تنفسی یکی از مهمترین مشکلات عمل بینی

یکی از مهمترین مشکلاتی ممکن است عمل غیر اصولی بینی برای شما داشته باشد این است که از تنفس درست شما جلوگیری خواهد کرد. معمولا زمانی که شما برای عمل بینی خود به یک شخص غیر متخصص مراجعه می کنید باید این انتظار را داشته باشید که عمل جراحی بینی شما به شکلی غیر اصولی انجام شود و به همین علت نیز معمولا شما باید انتظار هر گونه مشکلی را داشته باشید که یکی از مهمترین این مشکلات مربوط به مشکلات تنفسی است. چسبندگی های داخل بینی نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که شما حتما باید نگران آن باشید و در نتیجه باید در زمان انتخاب پزشک متخصص برای انجام عمل جراحی بینی مراقب باشید.

بسته شدن راه تنفسی از عوارض جراحی بینی غیراصولی
کاهش حس بویایی

یکی دیگر از مشکلاتی که عمل جراحی غیر اصولی بینی می تواند برای شما به وجود بیاورد این است که باعث شود تا حس بویایی شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به عمل جراحی بینی خود هستید حتما باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید و با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که در صورتی که عمل جراحی بینی به شکلی اصولی انجام شود احتمال این که چنین مشکلی برای شما به وجود بیاید تقریبا غیر ممکن است. بنابراین اگر عمل جراحی خود را به یک پزشک متخصص در این حوزه واگذار کرده اید نیازی نیست که درباره این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید.

کاهش حس بویایی بر اثر جراحی غیر اصولی بینی

گرفتگی بینی از دیگر عوارض عمل جراحی غیر اصولی بینی

معمولا تعداد بسیار زیادی از افرادی که اقدام به عمل جراحی بینی به صورت غیر اصولی می کنند بعد از عمل خود از گرفتگی بینی خود به میزان زیادی ناراضی هستند و همواره این مشکل آنها را اذیت می کند. توجه داشته باشید که گرفتگی بینی بعد از عمل های غیر اصولی مشکلی نیست که در گذر زمان حل شود و این مشکل تا آخر عمر گریبانگیر شما خواهد بود مگر این که با عمل جراحی مجدد دوباره بینی خود را عمل کنید. در صورتی که عمل جراحی بینی به شکلی کاملا اصولی انجام شود معمولا تعداد افرادی که دچار این مشکل می شوند انگشت شمار است و به همین علت نیز نیازی به نگرانی در این باره نیست ولی در صورتی که این عمل به شکلی غیر اصولی انجام شود شما باید انتظار چنین مشکلی را داشته باشید.

گرفتگی بینی از عوارض جراحی غیر اصولی بینی

از دست دادن زیبایی بینی

آخرین مشکلی که ممکن است عمل جراحی غیر اصولی بینی برای شما داشته باشد این است که ممکن است باعث شود که شما زیبایی بینی خود را از دست بدهید. تعداد بسیار زیادی از عمل های بینی معمولا با هدف زیبایی انجام می شوند و به همین علت این افراد باید دقت زیادی در این باره داشته باشند چرا که در صورتی که این عمل به شکلی غیر اصولی انجام شود احتمال آن که نتیجه کامل عکس باشد وجود دارد. بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما برای عمل جراحی بینی به یک شخص متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX