کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

کاشت ابرو

کاشت ابرو | عوارض+تصاویر+فیلم و قیمت عمل کاشت ابرو
کاشت ابرو | تصاویر و فیلم عمل کاشت و پیوند ابروی طبیعی با جدید ترین روش بدون عوارض و معایب توسط متخصص زیبایی کلینیک زیبایی با بهترین قیمت و هزینه.

کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو، به عنوانیک اقدام زیبایی محض باشد برای زیبایی بیشتر چهره باشد و مدل ابروی دلخواه فرد را ایجاد نماید و یا جنبه درمانی داشته باشد، مثلا ممکن است افرادی که به دلیل بیماری ابروی خود را از دست داده اند و کسانی که به طبیعی و ژنتیکی، ابروهای کم پشتی دارند و یا حتی کسانی که در دراز مدت، با برداشتن مداوم تارهای ابروی خود، آن را برای همیشه از دست داده اند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو به 3 قسمت تقسیم می شود:  تاج ابرو (head)، بدنه ابرو (body) ، دم ابرو (tail) و در هرکدام از این دسته ها باید مواردی رعایت گردد: نخست اینکه در کاشت تاج ابرو باید موها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود تا ابروهای شما حالت عمودی پیدا نکنند، در کاشت بدنه ابرو نیز این موضوع باید رعایت گردد که سمت تاج ابرو به دم ابرو باید از زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به گونه ای که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست صورت کاشته شود. پزشکان حتی این موارد را در نظر می گیرند که نوع موهایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود دارای قطری مناسب همسان با موهای ابرو باشند و از موهای ضخیم برای ابرو استفاده نکنند.اهمیت دادن به این نکات نیاز به مهارت و دانش پزشکی بالا می باشد که از این جهت باید در هنگام انتخاب پزشک کاشت مو و ابرو دقت کنید.
 این نکته  در عمل پیوند ابرو مهم است که قطر منافذ کاشت موها در ابروها باید کوچکتر انتخاب شود چون  اگر منافذ بزرگ باشد خروجی موهای ابروها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می کند. باید به این امر دقت نمود که محل قرار دادن موهایی که کاشته می شود، خیلی خیلی نزدیک به هم و بسیار پرتراکم باشد که پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.

ویدیو مراحل کاشت ابرو

افراد مناسب کاشت ابرو

معمولا کاشت ابرو را برای افرادی توصیه می کنند که به دلیل عوامل ژنتیک، بیماری های مختلف، عفونت یا برداشتن زیاد از حد زیر ابرو، ابروهای کم پشتی دارند یا ابرو ندارند به این افراد توصیه می شود تا برای زیبایی بیشتر چهره جراحی کاشت یا پیوند ابرو را انجام دهند.

زمان انتظار پس از کاشت ابرو

 فردی که پیوند ابرو انجام می دهد باید به این امر توجه داشته باشد که چون  موهای کاشته شده از مناطق غیر از ابرو پیوند داده می شوند و قدرت رشد آنها به دلیل جابجایی کاهش می یابد، لذا فرد بایستی حداقل ۹– ۶ ماه صبر کند تا کاشت ابروهایش کاملاً جواب دهد  پس وقتی با کندی رشد موهای ابروی خود مواجه شدید  سریع دوباره اقدام به کاشت ابرو نکنید.

عوارض کاشت ابرو

اگر پیوند ابرو انجام می دهید باید این انتظار را داشته باشید که  پس از کاشت موی ابرو، کمی خونریزی ایجاد گردد و شاهد دلمه بستن زخم  پیوند خواهید بود. ناحیه ابرو کمی متورم می شود، ولی  در عرض چند روز این عوارض کاهش می یابد. طبیعتا کمی احساس خارش به شما دست می دهد در این هنگام  مواظب باشید که ناحیه کاشت موی ابرو را نخارانید تا به طور کامل خوب شوند. در صورتی که پس از زمان توصیه شده توسط پزشک بعد از کاشت ابرو، برخی از علائم عدم بهبود هنوز در شما وجود داشته باشند، به پزشک خود مراجعه کنید. به طور معمول زمان بهبود کاشت ابرو 5 تا 7 روز است. اما پس از مدت کوتاهی ناحیه های کوچک در اطراف هر مو در طول اولین هفته بصورت صورتی رنگ نمایان می شود و پس از این مناطق از ابرو دچار ریزش می شوند و پس از آن رشد مجدد رخ می دهد، این رنگ صورتی نیز در طول هفته های آتی محو می شود و بتدریج این نواحی طبیعی به نظر می رسد.

کاشت ابرو چگونه است

عوارض و معایب کاشت ابرو

قیمت و هزینه کاشت ابرو

افرادی که قصد کاشت و پیوند ابرو دارند باید دقت کنند که این کار از نظر انتخاب بیمار مناسب، تکنیک انجام کار و بسیاری نکات فنی و پزشکی دارای حساسیت بسیار بالایی بوده و لازم است همیشه توسط متخصص پوست و مو که دارای تجربه کافی در این زمینه باشد انجام پذیرد از این رو باید در هنگام انتخاب پزشک متخصص دقت لازم را به خرج دهید تا از عوارض و هزینه هایی که در اثر اشتباهات رخ می دهند به دور باشید.

6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX