کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی

13 بهمن ، 1398
تیم تحقیقاتی کلینیک های جراحی زیبایی و پلاستیک
0 کامنت

جراحی پف زیر چشم

برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی نوعی عمل آسان با کمترین عارضه جانبی است که تنها با بی حسی موضعی در کمترین زمان انجام می شود. عمل بلفاروپلاستی با مهارت کافی می تواند فرم بد چشم ها را تغییر داده و هر گونه چین خوردگی و یا وجود هر نوع پف که زیبایی چشم را از بین برده است بهبود ببخشد و در نهایت باعث شود تا پلک های زیرین به خوبی دیده شده و چشم ها از حالت عادی درشت تر جلوه داشته باشند. خوب است بدانید بعضی مواقع کاندیدای بلفاروپلاستی نه تنها برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی را از پزشک می خواهد بلکه مراجعه کنندگان تقاضا دارند تا چشمان آنها درشت تر همراه با شیبی به سمت بالا و البته به شکل گربه ای در حالتی کشیده باشد.

از بین بردن پف زیر چشم با عمل جراحی

برخی از افراد همیشه از کبودی، تیرگی و همچنین پف کردن چشم گلایه دارند، زیرا در بیشتر اوقات چنین افرادی خسته، خواب آلوده و افسرده به نظر می آیند. آنها تمایل دارند چنین حالتی را برطرف کرده تا بتوانند به واسطه داشتن چشمان جذاب، چهره زیباتری داشته باشند. بنابراین امروزه متخصصان این توانایی را پیدا کرده تا با عمل های جراحی تغییرات مهمی را در چشمان فرد به وجود آورند و چهره او را جوانتر نشان دهند. این عمل که بلفاروپلاستی نام دارد به صورت برش هایی از  لایه های اضافی اطراف چشم، حالت افتادگی پلک و در نهایت پف چشم را برطرف می کند.

از بین بردن پف زیر چشم با عمل جراحی

از بین بردن افتادگی پلک با عمل جراحی

وجود پوست های اضافه بر روی پلک فوقانی باعث می شود تا در قسمت بالای چشم حالت پف کردگی به وجود آید و چشمان حالت بادامی و ریز پیدا کنند که این عارضه سبب غمگین نشان دادن و همچنین ظاهر خستگی در فرد می شود. در بعضی مواقع شدت پف اطراف چشم تا اندازه ای است که می تواند دید فرد را با مشکلاتی مواجه سازد، بنابراین در چنین وضعیت هایی تنها راه چاره برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی می باشد. گاهی اوقات با کهولت سن در نواحی تحتانی چشم پف هایی پدید می آید. چنین حالتی با بالا رفتن سن به دلیل کشیدگی بیش از حد لایه های زیر پلک به وجود می آید که این عارضه به راحتی توسط عمل بلفاروپلاستی قابل برطرف شدن می باشد.

از بین بردن افتادگی پلک با عمل جراحی

رفع پف زیر چشم با بلفاروپلاستی

از آنجایی که پلک ها همیشه احتمال جذب چربی در لایه های زیرین خود را دارند، بنابراین در بیشتر اوقات افراد با عارضه ای به نام پف کردن چشم ها و یا افتادگی پلک مواجه هستند که چهره ای کسل کننده به آنها داده و تقریبا باعث شده تا از زیبایی فرد کاسته شود. پس پزشکان متخصص با شیوه های نوین این چربی های اضافه را از لایه های زیرین پلک خارج کرده و پوست های کش آمده را از اطراف چشم حذف می کنند و چشم را در حالت بزرگتری نشان داده و موجب خوش فرم شدن چهره فرد می شوند.

رفع پف زیر چشم با عمل بلفاروپلاستی

بهترین جراحی پلک با بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی نوعی عمل جراحی است که برای برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی انجام می شود و به صورت کاملا راحت با بالاترین امنیت صورت می گیرد. این عمل به سادگی در کمترین زمان ممکن قادر است با کمترین عوارض جانبی هر نوع تیرگی اطراف چشم را از بین ببرد. هنگامی که افراد از لیفت پلک به منظور رفع پف چشم استفاده می کنند به طور حتم به فکر امنیت ظاهری و زیبایی خود نیز هستند. عمدتا افراد متقاضی تمایل دارند ظاهر طبیعی آنها حفظ شود و اصلا دوست ندارند تا ظاهری متفاوت برای آنها به وجود آید. بنابراین می توان گفت جراحی بلفاروپلاستی می تواند کاملا مطابق با خواسته های بیمار بدون عوارض جانبی عملیات برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی را برآورده سازد.

بهترین جراحی پلک با بلفاروپلاستی

نحوه برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی

جراحی پلک و برطرف کردن پف چشم با کمک بی حسی سطحی یا همان بیهوشی عمومی انجام می گیرد. برای انجام این جراحی یا همان بلفاروپلاستی بر روی قسمتی از پلک بالا برش های لازمی درست در لایه هایی از پلک فوقانی به وجود می آید و به این شکل امکان جداسازی هر نوع چربی به وجود آمده در زیر پوست به جهت رفع افتادگی پلک حاصل می شود. در هنگام این عمل جراحی پلک های زیرین را به همین شیوه می توان  عاری از هر گونه چربی، افتادگی و پف کردگی کرد. البته گاهی اوقات تیرگی زیر چشم به دلیل از بین رفتن چربی های زیر پوست پلک می باشد که در حین برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی پزشک متخصص با تزریق چربی به چنین لایه هایی هر نوع تیرگی اطراف چشم را از بین خواهد برد. البته توجه داشته باشید چنانچه بیمار برای تزریق چربی به اندازه کافی چربی نداشته باشد این امکان وجود داشته تا از دیگر نواحی بدن و یا حتی ژل های پر کننده این عمل انجام بگیرد.

نحوه بر طرف کردن پف زیر چشم با عمل جراحی

مراقبت های لازم پس از جراحی پف چشم

بیشتر کسانی که متقاضی برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی هستند از وجود دردهایی در ناحیه چشم شکایت می کنند که این افراد می توانند با استفاده از داروهای تسکین دهنده درد چشم که در داروخانه ها عرضه می شوند این درد را کنترل کنند. معمولا پس از جراحی کبودی و ممکن است کمی ورم در نواحی اطراف چشم دیده شود که به وسیله یک کمپرس یخ قابل برطرف شدن می باشد. کبودی و تورم تقریبا ۱_۲ هفته طول می کشد تا به درستی برطرف شود، در این مدت زمان بهتر بوده بیمار سر را در حالتی رو به بالا نگه دارد و به اندازه کافی استراحت داشته باشد تا به سرعت فرآیند بهبود انجام بگیرد. غالبا بیماران پس از گذشت یک الی دو هفته پس از برطرف کردن پف زیر چشم با جراحی می توانند به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX