کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

معرفی جدیدترین متدهای روز دنیا برای جراحی سینه

09 تیر ، 1398
گروه تحقیقاتی کلینیک
0 کامنت

معرفی جدیدترین متدهای روز دنیا برای جراحی سینه

فرم و اندازه نامناسب سینه ها در بین خانم ها می تواند موجب نارضایتی آنها گردد و اعتماد به نفس آنها را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه جراحی سینه به منظور خوش فرم کردن آن، به یکی از عمل های زیبایی رایج در جهان تبدیل گشته است. انواع متدهای جدید جراحی زیبایی سینه که برای بزرگ کردن، کوچک کردن و لیفت سینه ها مورد استفاده قرار می گیرند، به گونه ای طراحی شده اند که سبب افزایش رضایتمندی زنان از فرم سینه هایشان خواهد شد و اعتماد به نفس آنها را افزایش خواهد داد. این جراحی ها تاثیرات مثبت فراوانی را در ظاهر افراد خواهد گذاشت. در ادامه بیشتر با انواع روش های جراحی سینه آشنا خواهیم شد. برای انتخاب هر کدام از این روش ها حتما باید با یک جراح مشاوره کنید تا بهترین متد را به شما پیشنهاد دهد.
روش های نوین جراحی سینه

جراحی کاشت پروتز برای بزرگ کردن سینه ها

یکی از روش های جراحی سینه که امروزه برای بزرگ کردن سینه ها مورد توجه خانم های قرار گرفته است، کاشت پروتز می باشد. در این روش پس از بررسی نیازهای بیمار، پروتزی از جنس سالین و سیلیکون بنابر شرایط و نیازهای بیمار در سینه های وی قرار داده می شود. جراح شکل و اندازه پروتز را بنابر شرایط مختلف انتخاب می کند و از طریق برش کوچکی که بر روی سینه ایجاد می گردد، آنها را به درون سینه ها و زیر بافت آن قرار می دهد. این عمل زیبایی برای خوش فرم کردن سینه ها به یک روش پرطرفدار تبدیل گشته است.

پروتز سینه

تزریق ژل و چربی در سینه های به منظور بزرگ کردن آن

تزریق ژل و چربی در سینه های از دیگر متدهای مورد استفاده برای زیبایی سینه می باشد. در تزریق چربی ابتدا چربی مورد نیاز به کمک فرآیند لیپوساکشن از دیگر قسمت های بدن خارج می گردد و پس از پاکسازی آن سینه ها به منظور خوش فرم کردن آن، تزریق می گردد. در صورتی که بیمار شرایط مناسب را داشته باشد، این روش اثربخش خواهد بود. تزریق ژل نیز روش دیگری است که برای بزرگ کردن سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نسبت به تزریق چربی دارای تهاجم بیشتری است، چون از یک ماده خارجی استفاده می شود و امکان نپذیرفتن بدن در این حالت بیشتر است. اما به طور کلی این عوارض محدود بوده و تنها برای برخی افراد اتفاق خواهد افتاد..

جراحی زیبایی کوچک کردن سینه

همانطور که برخی از زنان از کوچک بودن سینه های خود رنج می برند، برخی دیگر از بزرگی بیش از اندازه آن ناراضی هستند و به دنبال راهی برای کوچک کردن آن می باشند. اینگونه افراد معمولا با احساس درد یا خارش و حساسیت پوستی در نواحی سینه خود روبه رو هستند. جراحی سینه به منظور کوچک کردن آن با برداشتن بافت اضافی سینه، نه تنها از نظر زیبایی فرم سینه ها را بهبود می بخشد، بلکه از لحاظ درمانی نیز موجب بهبود وضعیت بیمار خواهد شد و ناراحتی و درد آن را برطرف می سازد. با برداشتن بافت اضافی سینه در این جراحی، نوک سینه نیز در ناحیه بالاتر سینه ها قرار می گیرد و موجب زیباتر و جوانتر شدن آنها می گردد.

جراحی سینه به منظور لیفت سینه ها

افتادگی و شل بودن سینه ها نیز از دیگر مشکلاتی است که خانم ها از آن رنج می برند. شل شدگی و افتادگی بافت سینه، ظاهر زیبای آن  را از بین می برد و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. این افتادگی می تواند خفیف، متوسط و یا شدید باشد. لیفت سینه یا ماستوپکسی نوعی جراحی سینه می باشد که این مشکل را برطرف می سازد و موجب بالارفتن سینه ها و جوان و زیبا شدن آنها می گردد. جراح پس از بررسی وضعیت بیمار، روش مناسب جراحی را انتخاب می نماید. برای انجام جراحی سینه به منظور بالاکشیدن آن، جراح یک برش در قسمت هاله سینه و برش دیگری در قسمت زیر سینه ایجاد می کند و از این طریق هم بافت اضافی سینه و هم پوست اضافی آن را خارج می کند.

لیفت سینه

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خدمات مرتبط
  • جراحی سینه
    جراحی سینه
    با بهترین جراح زیبایی سینه تهران مطمئن تری
    ادامه مطلب
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX