کلینیک جراحی زیبایی دکتر شاهین کریمیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دلیل کبودی چشم بعد از جراحی بینی و راه های درمان آن

24 آذر ، 1399
گروه تحقیقاتی جراحی زیبایی
0 کامنت

عمل جراحی بینی و عوارض مربوط به آن

یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرنی های بسیاری از افراد در عمل بینی را کبودی های مربوط به اطراف چشم تشکیل داده است. لازم است بدانید که کبودی چشم بعد از جراحی بینی یکی از شایع ترین و اصلی ترین عوارضی می باشد که بسیاری از بیماران با آن رو به رو می شوند.

آیا شما نیز به دنبال مهمترین و اصلی ترین دلیل کبودی چشم بعد از جراحی بینی خود هستید؟ آیا می دانید که موثرترین راه ها و روش ها برای رفع و درمان کبودی چشم بعد از عمل بینی در چیست؟ از شما می خواهیم که مقاله و مطالب پیش روی خود را تا انتها همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را نیز به دست آورید.

امروزه بسیاری از مردم برای رسین به زیبایی و جذابیت مورد نظر خود، دست به روش های بسیار متنوع می زنند که از مهمترین و اصلی ترین آنها، جراحی بینی می باشد. البته در نظر بگیرید که جراحی بینی به دو دلیل ممکن انجام شود که برخی از افراد به دلیل زیبایی و برخی دیگر نیز به خاطر رفع مشکل تنفس خود تن به جراحی بینی می دهند. همچنین لازم است بدانید که این عمل در کنار مهمترین مزیت های خود، می تواند یک سری از معایب و عوارضی را نیز داشته باشد که همین امر سبب شده است تا افراد نگرانی های بسیار زیادی را برای عمل بینی داشته باشند. اگر شما هم می خواهید که بهترین عمل جراحی مربوط به بینی را انجام دهید، می توانید به معتبرترین کلینیک در این زمینه مراجعه کرده و از این طریق بهترین خدمات را دریافت کنید.در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین و اصلی ترین راه های مربوط به درمان کبودی چشم بعد از جراحی بینی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

کبودی چشم بعد از جراحی بینی برای چیست؟

. همچنین این کبودی ها می تواند دلایل بسیار متعدی را داشته باشد که از مهمترین و اصلی ترین این دلایل می توان به نوع و تکنیک عمل اشاره کرد. افرادی که عمل بینی باز داشته اند، کبودی بسیار بیشتری را تجربه کرده اند. تجمع خون و مایعات مختلف در اطراف چشم برای درمان جای زخم به وجود آمده می تواند کبودی لازم را به وجود آورد. البته شدت و میزان مربوط به کبودی چشم در عمل بینی به مهارت پزشک جراح نیز بستگی دارد. با این حال بسیاری از مردمی که این جراحی را انجام داده اند، به دنبال بهترین و مناسب ترین راه ها و روش ها برای درمان کبودی چشم بعد از عمل بینی هستند. لازم به ذکر است که کبودی های دور چشم هیچ گونه آسبی را به بدن شما وارد نکرده و اگر به نکات مورد توجه پس از جراحی توجه لازم را داشته باشید، می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن، کبودی را رفع نمایید.

دلایل کبودی چشم بعد از جراحی بینی

دلایل کبودی چشم بعد از جراحی بینی

آیا می شود کبودی چشم بعد از عمل بینی را درمان کرد؟

همانطور که اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم و افرادی که عمل بینی انجام داده اند، به دنبال بهترین و مناسب ترین راه برای درمان و رفع کبودی چشم بعد از جراحی بینی هستند. همچنین بسیاری از افراد در صورت مشاهده چنین کبودی،دچار نگرانی های بسیار زیادی می شوند که جای دارد بگوییم، نگران چیزی نباشید چرا که بعد از گذشت زمان و مصرف داروهای تجویز شده از سوی پزشک، می توانید اقدام به درمان کبودی چشم بعد از عمل بینی نمایید. کبودی های مربوط به اطراف چشم در عمل بینی راه های درمان بسیار متفاوتی را دارد که شما نیز می توانید از این راه ها بهره مند شوید.

آخرین مطالب تکمیلی کلینیک جراحی پلاستیک را در این بخش دنبال نمایید

تغییرات چهره بعد از جراحی بینی

فصل مناسب جراحی بینی چه فصلی از سال است

تفاوت های مهم جراحی بینی گوشتی با جراحی بینی استخونی

توصیه های درمانی کبودی چشم بعد از عمل بینی

اگر شما نیز به دنبال موثرترین و بهترین راه ها و روش های مربوط به رفع کبودی چشم بعد از جراحی بینی خود هستید، می توانید به یک سری از مهمترین و اصلی ترین توصیه های درمانی توجه کنید که از مهمترین توصیه های درمان کبودی چشم بعد از عمل بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم پایین انداخت سر
  • استراحت بیشتر بعد از جراحی بینی
  • عدم استفاده از دخانیات
  • استفاده از نوشیدنی و مایعات به مقدار بالا
  • استفاده از کمپرس ها بر روی کبودی
  • مصرف کردن آسپرین برای رقیق تر شدن خون

راه های درمان کبودی چشم بعد از جراحی بینی

راه های درمان کبودی چشم بعد از جراحی بینی

مدت زمانی که برای رفع کبودی چشم بعد از جراحی بینی نیاز است؟

حال که راه های درمان کبودی چشم بعد از جراحی بینی را انجام دادید، می توانید بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن کبودی اطراف چشم خود باشید. البته در نظر داشته باشید که برای درمان کبودی چشم بعد از عمل بینی به ده روز زمان نیاز دارید تا به شکل کامل به سلامتی مورد نظر خود دست پیدا کنید. وجود این گونه از تورم ها و کبودی ها بعد از جراحی بینی یکی از طبیعی ترین عوارض این جراحی می باشد و شما می توانید با خیال راحت اقدامات مربوط به درمان و رفع کبودی های اطراف چشم خود را انجام دهید.

نکات مورد توجه در درمان کبودی چشم بعد از جراحی بینی

در درمان و رفع کبودی چشم بعد از جراحی بینی بایستی به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه لازم را داشته باشید تا مدت زمان درمان خود را کاهش دهید. از مهمترین این نکات در درمان کبودی چشم بعد از عمل بینی می توان به استفاده از وسایل و دستمال های تمیز برای پاک کردن چشم ها و صورت، خوابیدن به مدت طولانی، استفاده از عینک و ماسک در هوای آلوده و غیره اشاره کرد. شما نیز می توانید با در نظر گرفتن این آیتم ها کبودی چشم خود را از بین ببرید.

راه های درمان کبودی چشم بعد از جراحی چشمراه های درمان کبودی چشم بعد از جراحی چشم

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خدمات مرتبط
  • جراحی بینی
    جراحی بینی
    دیگر نگران کیفیت جراحی زیبایی بینی نباشید،
    ادامه مطلب
6LfIffAaAAAAAKRImb4a_WyniizR7KFIPjzhQrMX